16 Eylül 2018 Pazar

bir hayat bir hayata değer - AHMET ALTAN



"Bence ya hep ya hiç olmalı! Bir hayat başka bir hayata değer. Ben sana hayatımı veriyorsam, sen de bana hayatını vereceksin... Hem de artık bir daha pişmanlık duymadan, onu geriye de almadan, diye düşünürüm. Yoksa hiçbir şey olmasın daha iyi."

Sevgili Ahmet Altan dan harika bir kitap.
Ahmet Altan ı okumayı çok seviyorum. Her yazısını, her kitabını okumaktan keyif alıyorum.
Geçmişten bugüne okumaktan keyif aldığım yazarlar listesinde yerini koruyan ender birkaç yazardan biri.
Bir deneme kitabı. Bunu da büyük keyifle okudum. Altını çizdiklerim o kadar çok oldu ki. nerdeyse tüm kitabın altını çizecektim.
Tarihi kişiler, ünlü edebiyat yazarları, sanatçıların özel yaşamları, şaşırtıcı sırları, aşkları, hayal kırıklıkları, zayıflıkları.. 
insanın, erkeğin, kadının doğası, duyguları...
aşkın güzelliği, karanlık tarafı, v.s..

insan ruhunun efendisi Tolstoy..
Dostoyevski –Suç ve Ceza - Raskolnikov
Turgenyev – Babalar ve Oğullar – Bazarov
Alexandre Dumas - Kamelyalı Kadın
Gustav Flaubert - Madam Bovary


















4 yorum:


  1. Have a wonderful weekend!!

    I am glad you enjoyed reading my recent post and thank you for the comments!!

    Harija Ravi

    YanıtlaSil
  2. Always interesting, great share!
    Kisses, Paola.

    Expressyourself

    YanıtlaSil

Güzel yorumlarınız için Teşekkürler. .